veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Stap 1 - Producten bestellen
    Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

    Stap 2 – Winkelwagen
    Hier kunt u eventueel het aantal artikelen nog wijzigen.

    Stap 3 – Bestellen
    Bent u klaar met winkelen? Klik dan in uw winkelwagen op de knop ‘Afrekenen’.

    Stap 4 - Gegevens invoeren
    Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

    Stap 5 - Betaal- en bezorgmethode
    Hier kunt u uw betalingsmethode selecteren en kiezen of u uw bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.

    Stap 6 - Bestelling bevestigen
    Tot slot moet u onze Algemene Voorwaarden accepteren en kunt u de order ‘Bevestigen’.
    Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.

    Bij Smulderstextiel.nl staat veilig winkelen hoog in het vaandel.
    Online winkelen is bij ons dan ook 100% veilig en betrouwbaar. Bij vragen over het bestellen van artikelen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord.

    Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

  • Is mijn maat beschikbaar?

    Per artikel geven wij een voorraadstatus weer. Wanneer u meer informatie wenst over de beschikbaarheid van het door u gekozen product, vernemen wij dit graag per e-mail of telefoon.

Betalen

  • Kan ik direct betalen, zodat het de volgende dag geleverd wordt?

    Als u op maandag t/m vrijdag voor 23.59 uur een bestelling plaatst en u kiest voor een iDEAL- of achterafbetaling, dan versturen wij indien voorradig dezelfde dag nog. In vrijwel alle gevallen zal uw product een dag later bij u worden aangeboden. Dit is afhankelijk van onze pakketdienst PostNL.

    iDEAL wordt momenteel ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Het is in Nederland mogelijk om achteraf te betalen. Bij de geleverde producten vindt u een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan.

    Mocht achteraf betalen voor u niet mogelijk zijn, vragen wij u vriendelijk een andere betaalmethode te kiezen. Voor achteraf betalen gelden administratiekosten van 1,95 euro.

    Als u achteraf wilt betalen kunt u tot een bedrag van 750 euro bestellen.

  • Kan ik aan de deur betalen?

    Het is helaas niet (meer) mogelijk om uw bestelling onder rembours te ontvangen. Daarentegen kunt u wel achteraf betalen. U betaalt pas als u de producten heeft ontvangen.

  • Hoe betaal ik per bankoverschrijving?

    Als u heeft gekozen voor een vooruitbetaling kunt u het totaalbedrag overmaken naar onderstaande bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.

    ABN AMRO: 55.54.45.445
    IBAN: NL92ABNA0555445445
    BIC: ABNANL2A

  • Betaal ik ook btw?

    In alle genoemde prijzen zit reeds 21% btw verwerkt.

  • Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

    Uw cadeaubon kunt u gebruiken door de actiecode die op de bon vermeld staat in uw winkelwagen in te voeren bij 'Actiecode inwisselen'. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met uw bestelling.

    Is het bedrag van uw bestelling exclusief verzendkosten (3,95) minder dan 50 euro, maar inclusief deze kosten meer dan 50 euro, dan moet u de resterende verzendkosten betalen. In alle andere gevallen hoeft u geen verzendkosten te betalen.

    Een cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld. Producten aangeschaft met een cadeaubon zijn niet om te ruilen voor geld. De code op een cadeaubon is één keer te gebruiken en vervalt ongeacht het bedrag van de bestelling na gebruik. Per bestelling is één cadeaubon te gebruiken.

Verzenden & Bezorging

Garantie & Retouren

  • Mijn product bevat bij ontvangst een (productie)fout, hoe kan ik dit retourneren?

    U kunt uw producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Dit is te allen tijde gratis. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het pakket direct naar onderstaand antwoordnummer. 

    De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

    Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

    Antwoordnummer 6384
    4400 WK Kapelle
    Nederland

  • Mijn ontvangen product is niet naar wens. Wat nu?

    Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen of omruilen. Gebruik bij omruilen het retourformulier en geef daarop aan voor welk product u uw aankoop wilt ruilen. Let op: houd bij omruilen rekening met enkele dagen verwerkingstijd. Heeft u het nieuwe product snel nodig? Bestel deze dan zelf en stuur uw originele aankoop retour.

    Uw product retourneren is te allen tijde gratis. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier, waarop u aan kunt geven wat de reden voor retour is, of stuur het pakket direct naar onderstaand antwoordnummer. De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

    Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

    Antwoordnummer 6384
    4400 WK Kapelle
    Nederland

  • Ik heb een klacht. Waar kan ik daarmee terecht?

    Wanneer u een klacht heeft over een product of over een van onze diensten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand e-mailadres. Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en geven u binnen maximaal 14 dagen een inhoudelijke reactie.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.