veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Stap 1 - Producten bestellen
    Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

    Stap 2 – Winkelwagen
    Hier kunt u eventueel het aantal artikelen nog wijzigen.

    Stap 3 – Bestellen
    Bent u klaar met winkelen? Klik dan in uw winkelwagen op de knop ‘Afrekenen’.

    Stap 4 - Gegevens invoeren
    Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

    Stap 5 - Betaal- en bezorgmethode
    Hier kunt u uw betalingsmethode selecteren en kiezen of u uw bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.

    Stap 6 - Bestelling bevestigen
    Tot slot moet u onze Algemene Voorwaarden accepteren en kunt u de order ‘Bevestigen’.
    Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.

    Bij Smulderstextiel.nl staat veilig winkelen hoog in het vaandel.
    Online winkelen is bij ons dan ook 100% veilig en betrouwbaar. Bij vragen over het bestellen van artikelen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord.

    Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

  • Is mijn maat beschikbaar?

    Per artikel geven wij een voorraadstatus weer. Wanneer u meer informatie wenst over de beschikbaarheid van het door u gekozen product, vernemen wij dit graag per e-mail of telefoon.

Betalen

  • Kan ik direct betalen, zodat het de volgende dag geleverd wordt?

    Als u op maandag t/m vrijdag voor 23.59 uur een bestelling plaatst en u kiest voor een iDEAL- of achterafbetaling, dan versturen wij indien voorradig dezelfde dag nog. In vrijwel alle gevallen zal uw product een dag later bij u worden aangeboden. Dit is afhankelijk van onze pakketdienst PostNL.

    iDEAL wordt momenteel ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Het is in Nederland mogelijk om achteraf te betalen. Bij de geleverde producten vindt u een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan.

    Mocht achteraf betalen voor u niet mogelijk zijn, vragen wij u vriendelijk een andere betaalmethode te kiezen. Voor achteraf betalen gelden administratiekosten van 1,95 euro.

    Als u achteraf wilt betalen kunt u tot een bedrag van 750 euro bestellen.

  • Kan ik aan de deur betalen?

    Het is helaas niet (meer) mogelijk om uw bestelling onder rembours te ontvangen. Daarentegen kunt u wel achteraf betalen. U betaalt pas als u de producten heeft ontvangen.

  • Hoe betaal ik per bankoverschrijving?

    Als u heeft gekozen voor een vooruitbetaling kunt u het totaalbedrag overmaken naar onderstaande bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.

    ABN AMRO: 55.54.45.445
    IBAN: NL92ABNA0555445445
    BIC: ABNANL2A

  • Betaal ik ook btw?

    In alle genoemde prijzen zit reeds 21% btw verwerkt.

  • Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

    Uw cadeaubon kunt u gebruiken door de actiecode die op de bon vermeld staat in uw winkelwagen in te voeren bij 'Actiecode inwisselen'. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met uw bestelling.

    Is het bedrag van uw bestelling exclusief verzendkosten (3,95) minder dan 50 euro, maar inclusief deze kosten meer dan 50 euro, dan moet u de resterende verzendkosten betalen. In alle andere gevallen hoeft u geen verzendkosten te betalen.

    Een cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld. Producten aangeschaft met een cadeaubon zijn niet om te ruilen voor geld. De code op een cadeaubon is één keer te gebruiken en vervalt ongeacht het bedrag van de bestelling na gebruik. Per bestelling is één cadeaubon te gebruiken.

Verzenden & Bezorging

Garantie & Retouren